180305

Ojojoj!! Vilken lång dag. Började klockan 9:49 åkte till Stockholm och sedan vart det rast där i cirka 2h så jag och min handledare Helen gick och köpte lite mat och bara chillade en sväng. Lämnade Stockholm 16:22 men åkte bara till Gävle då vi hade övernattning där så vi kom dit strax innan sju. Jag och de andra gick iväg på ica innan vi begav oss till hotellet. Det var så roligt det var inte bara jag som var tjock utan alla 3 köpte en varsin 300g chipspåse! haha, äntligen känner jag mig inte lika tjock! Väl på hotellet så tänkte jag att jag skulle hålla mig vaken ett tag då vi ändå inte börjar förrän vid 9:00.
Varit en lång och mycket information och proppa in. Man är alltid så nervös dagen innan över sin första dag men om jag var så här nervös över idag så undrar jag hur nervös jag kommer att vara då jag inte har någon handledare utan att det faktiskt hänger på mig. o.o
Follow

Kommentera här: