180304

Goood kväll. Sitter i soffan med miljoner tankar på morgon dagen. Jag vet inte ens vart jag ska börja..
Går ju som sagt en utbildning på SJ och just nu.
Imorgon är första provåkningen och jag börjar med en övernattning i Gävle. 
Jag har ingen aning vad jag ska ha med mig, inga utrop klara, ingen aning om ens unifromen ser bra ut, ingen aning om hur jag ska dölja min tatuering, ingen aning om vilka strumpbyxor som är hela eller inte, eller hur min tur riktigt ser ut mer än en kaos tur mitt i kaoset själv. Ja det där är bara några av alla miljoner tankar. Men vad gör jag då åt saken? Sätter mig i soffan kollar på Sex and the city 2 och äter ostbågar. 
Annars så är jag så glad över att jag fick träffa P innan han började jobba. Kändes som jobbigt då jag varit borta hela veckan och kommer hem så är inte han hemma. Men jag ska i alla fall fortsätta med mina tankar och ja vi får ju se hur det slutar.....
Follow

Kommentera här: